Hej hej jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men hör kommer lite om vad jag har haft för mig senaste tiden!
 
Jag har varit rock climbing med min vän Caroline vilket är ungefär så coloradoan som det blir! Jag har inte träffat en enda här som inte har gjort det någon gång! ...
 
... Jag har ätit en väldig massa riktigt god men även onyttig mat! ...
 
... Jag har varit nere i trevliga Denver där jag gått på utställningar, shopping och god lunch! ...
 
... Jag har blivit insnöad i mitten av maj i flera decimeters snö! Haha...
 
... Jag har spenderat en massa tid jag egentligen inte haft på att rita, måla och kladda! ...
 
... Och jag har också fått leka och mysa med den nya hunden som min värdfamilj räddade från att ha varit fastkedjad vid ett stängsell i Denver i några dagar!
 
Det va en summering av lite blandat som jag har gjort på sistone när jag inte har suttit med massa läxa eller sovit!

Kommentera

Publiceras ej