Denna veckan är Prom week! Nämnde i förra inlägget att denna kommande helg är det Prom, för er som inte vet vad det är så är det som Homecoming som jag va på i höstas fast detta är för Juniors och Seniors allså dem två sista åren i high school. Jag har turen att få gå även fast jag är sophomore för jag har blivit medbjuden av lite junior vänner som jag ska dit med! Om ni minns när jag skrev om Homecoming week så berättade jag att den veckan har man såkallade spirit days då man har ett speciellt tema varje dag. Det har vi även denna veckan före Prom och det är jätte roliga teman denna gången som många har favorit med på! I måndags va det Colorado day och då hade alla t-shirts med colorado flaggan eller the Rocky Mountains på, igår va det tacky tourist tuesday och då hade folk Hawaii skjortor strumpor i sandaler solhattar och fula shorts, idag va temat Mathletes vs Athletes och då klädde man antingen upp sig som en mathlete eller en plugghäst som det heter i Sverige eller en athlete och då hade man bara sportiga kläder på sig och va någon sorts idrottare. Som ni ser på bilderna ovan va jag en mathlete! Haha fick många kommentarer på mina galna tofsar! Imorgon är det Poudre Day och jag ska ha på mig min Fear the Impala tröja och shorts igen! Hela denna veckan har det varit mer än 20+ grader! Jätte härligt! 
 
Idag va jag på track också och tränade höjd hopp och sen åkte alla till parken och körde först kondition och sprint pass och sen lite styrke träning. Det va fruktansvärt tufft men efter det belönade vi oss med hamburgare! Nu ligger jag på min säng och dricker te och ska somna snart! Taggar till Prom denna helgen! Woohoo!
 
Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej